Először is

2010.07.05. 13:12

Gondolkodhattok, miért ez a blogom címe? Megoldatlan rejtély? Devon? Az meg kicsoda, micsoda?

Nos, a Megold(hat)atlan Rejtély én magam vagyok. És ezt a giccses nevet nem én találtam ki, hogy titeket, olvasókat zavarba ejtselek, hanem már többen is mondták rám, hogy ha két különböző pillanatban találkoznak velem, mintha két különböző személlyel beszélnének. Vagy hogy egyik nap még bőszen írom a szakdolgozatomat és olvasom a komolyabbnál komolyabb tudományos munkákat, másnap pedig angyalruhában futok az AnimeCon-ra.

Devon pedig az őrangyalom. Nem tudom miért, de így neveztem el. És ő is megoldatlan rejtély számomra. 

Na ez lett volna a blog címének magyarázata. Legközelebb magamról is írok, meg érdekesebb dolgokról.

Szerző: Fomi

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://devon.blog.hu/api/trackback/id/tr122130771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MagyarZizzi (törölt) 2010.07.06. 11:45:14

Ígérem, én is olyan hűséges olvasód leszek, mint te nekem. :-)
süti beállítások módosítása